Pharmacy Museum Membership (One Year)

from $50.00

Memberships are valid for one year after purchase date.

ALL MUSEUM MEMBERS ENJOY:

Unlimited admission to the New Orleans Pharmacy Museum during regular hours of operation

• 20% discount in the Museum shop

• Invitation to members-only events

• Quarterly E-Newsletter

Rx Club ($50): Basic membership benefits for one individual.

Household ($75): Full membership benefits for one or two adults and any children under 18 residing in a single household, or for one member and a guest.

Materia Medica ($100): Full Household membership benefits plus North American Reciprocal Museum program benefits

Mortar & Pestle ($250): Full Materia Medica membership benefits plus unlimited $5 guest tickets on any visit during regular hours of operation and a New Orleans Pharmacy poster.

Apothecary ($500): Full Mortar & Pestle membership benefits plus one ticket to the 200th Anniversary Event.

Dufilho Society ($1500): Full Apothecary membership benefits plus four tickets to the 200th Anniversary Event.

Membership Level:
Quantity: